Návrat na domovskou stránku
internet marketing

Zlepšíme efektivnost Vašeho webu
sitelab.cz-> Vybrané reference

Vybrané reference

www.csas.cz Externí odkazČeská spořitelna

Externí odkaz na web  České spořitelny - otevře se v novém okně

Analýza použitelnosti a návrhy řešení

Podtitul zadání zněl: Www stránky České spořitelny - Efektivní využití ve vztahu k nabídce investičních služeb

Přesto, že si recenzi použitelnosti ve vztahu k nabídce investičních služeb objednala pouze jedna divize České spořitelny, práce se nemohla vyhnout problémům s použitelností webových stránek této banky jako celku.

Vše nakonec vyústilo v pracovní setkání s ("in-house") týmem zodpovědným za celé webové sídlo ČS a jsme rádi, že naše návrhy se (byť jen asi z 80-ti procent) odrazily v kompletním re-designu webu.

Recenze byla vedena z odborně zralého pohledu.

"Navržené řešení přineslo vhodné začlenění nových prvků do stávající struktury stránek. Recenze www stránek byla vedena z nezávislého a odborně zralého pohledu a napomohla odhalení řady možností jejich zlepšení."

ing. Petr Valenta, Česká spořitelna Externí odkaz

nahoru

www.edu.cz Externí odkazMŠTM - Ústav pro informace ve vzdělávání

Externí odkaz na web EDU.cz - otevře se v novém okně

Projekt EDU.CZ

Průběžný audit snadné použitelnosti, přístupnosti a informační architektury

Průběžný audit snadné použitelnosti ve vztahu kinformační architektuře portálu. Audit přístupnosti dle zákona č. 365/2000 Sb.

Cíle projektu www.edu.cz jsou ambiciózní a tak je trochu škoda, že ke spolupráci nedošlo v časnějším stádiu vývoje projektu - informační architekturu je skutečně nutné vytvořit dříve než (v tomto konkrétním případě poněkud svazující) grafický návrh.

Audit přístupnosti portálu www.edu.cz (.pdf, 3,7MB) Externí odkaz

Chci ocenit Vaše odborné analytické pohledy.

"Z naší spolupráce v souvislosti s přípravou projektu portálu EDU.CZ Externí odkaz chci ocenit Vaše odborné analytické pohledy a věcné kvalifikované připominky k informační architektuře portálu stejně jako přínosnost Vámi poskytnutých konzultací k problematice snadné použitelnosti a přístupnosti."

ing. Pavla Křižíková, ředitelka divize informací a služeb, Ústav pro informace ve vzdělávání Externí odkaz

nahoru

www.hotelsprague.cz Externí odkazInteracta Travel

Externí odkaz na web Hotels Prague - otevře se v novém okně

Projekt HotelsPrague.cz

Optimalizace pro vyhledávače zlepšení snadné použitelnosti, copywriting, vedení reklamních kampaní

Jedno z nejkonkurenčnějších odvětví webového podnikání - hotely. Navíc hotely v Praze Externí odkaz, tedy anglické klíčové slovo Hotels Prague Externí odkaz.

Výborná ukázka toho, že ani ten nejmodernější design či sofistikované databázové řešení nic nezmůže proti unikátnímu a bohatému obsahu, navíc podpořenému množstvím původních fotografií.

Výsledek hledání na Google.com – klíčové slovo Hotels Prague Externí odkaz

Množství nových návštěvníků je velmi příjemné

"To, že profesionální optimalizace pro vyhledávače našemu podnikání prospěje, jsem v podstatě očekával. Množství nových návštěvníků, a to, že přes velmi silnou konkurenci se nám stále daří být na jednom z prvních míst v našem oboru, je velmi příjemné. "

Václav Růžek, majitel splečnosti Interacta Travel Externí odkaz

nahoru

www.kodys.cz Externí odkazKODYS a.s.

Externí odkaz na web  společnosti KODYS- otevře se v novém okně

Internetový marketing

KODYS, a.s. je jednička v oboru automatické identifikace (což dnes nejsou jen snímače čárových kódů, ale také například RFID technologie a poředevším komplexní řešení složitějších zadání jako je řízení výroby, řízení skladu, evidence majetku či bezdrátové sítě) v České republice

Internetový marketing je firmě dodávám v úzké spolupráci s oddělením marketingu a strategického plánování a zahrnuje i péči o produktové weby firmy KODYS, jakým je například www.accellos.cz (řízený sklad Accellos WMS - komplexní řešení pro automatizaci evidence procesů a zásob v řízeném skladu).

Spolupráci úspěšně rozvíjíme

"Problém internetového marketingu jsme do roku 2007 řešili s lidmi z okolí dodavatele redakčního systému. Jejich doporučení však nebyla dostatečně obecně platná a nezahrnovala plnou šíři možností dnešního internetového marketingu. Ve výběrovém řízení na externího poskytovatele služeb internetového marketingu jsme vybrali pana Vodičku. Spolupráci s ním již více než rok úspěšně rozvíjíme a hodláme v tom pokračovat i nadále."

Radim Kadlec, www.kodys.cz Externí odkaz

nahoru

www.sw4people.cz Externí odkazRKA SW Systems

Externí odkaz na web softwarové společnosti RKA SW systems - otevře se v novém okně

Kompletní redesign

Softwarová společnost s jedinečnou nabídkou. Ekonomický software s webovým přístupem, optimalizace rozvozu (plánovač tras) a skutečně jednoduchá a otevřená správa dokumentů (document management system).

Cílem spolupráce bylo dosáhnout, aby i webová prezentace byla profesionálně zpracovaná a hlavně, aby se i ona řídila firemní filozofií shrnuté do sloganu software pro lidi.

Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo ekonomický software Externí odkaz

Cením si u Vás absolutně profesionální přístup

"Cením si u Vás absolutně profesionální přístup a díky tomu minimalizaci našeho času, který jsme projektu museli věnovat. Podle mého nabízíte to, co dnes hodně firem hledá - profesionální dodávku 'na klíč'."

Robert Skramuský, www.sw4people.cz Externí odkaz

nahoru

www.vario.cz Externí odkazAltus Development

Externí odkaz na web Altus Vario - otevře se v novém okně

Reklamní kampaň systému VARIO

Copywriting (tagline, web banner, tištěný inzerát 1/2 A4)

S podobou webových stránek klienta máme jen málo společného. Spolupráce se primárně týkala vytvoření textu pro tištěný inzerát. Tak trochu jako vedlejší produkty vznikly a na webu klienta jsou k vidění:

  • Tagline (přívešek k logu): Samá správná rozhodnutí
  • Slogan: Kdo (po)rozumí Vaší firmě lépe než Vy?

Díky Vám máme originální a srozumitelné sdělení

"Vážený pane Vodičko,

dlouho jsem marně hledal reklamní agenturu, která by dokázala vymyslet návrh na propagaci našeho software pro řízení firem. Nikdo nebyl schopen pochopit a vystihnout podstatu jeho přínosu pro zákazníka. Nebo si na rozdíl od Vás nedali tu práci, aby ho dopátrali a neměli Vaší invenci pro jeho formulaci. Nyní máme díky Vám originální a srozumitelné sdělení.
Děkuji Vám."

Štěpán Pokorný, jednatel společnosti Altus Development Externí odkaz

nahoru

www.europa-international.net Externí odkazEUROPA International

Externí odkaz na web společnosti EUROPA International - otevře se v novém okně

Optimalizace pro vyhledávače, snadná použitelnost, copywriting (angličtina)

Klient se nakonec rozhodl využít služby Trvalá péče o Váš web.

Sezónně dochází i k vedení reklamních kampaní, většinu roku však samotná optimalizace pro vyhledávače (v kombinaci se psaním stále nových, originálních textů) převyšuje klientovy kapacity.

Výsledek hledání na Google.co.uk – klíčové slovo feather lift Externí odkaz

Výsledek hledání na Google.co.uk – klíčové slovo face lift price Externí odkaz

Stránky jsou nyní hojně navštěvované a čtivé

"Jedni mi nabízeli podezřelé optimalizace pro vyhledávače a registrace do vyhledávačů, druzí zase ohromující design. Podvědomě jsem ale cítil, že to není ono. Pak jste přišel vy a bez velkých řečí upravil stránky tak, že jsou hojně navštěvované a čtivé. Teď už začínám přemýšlet o posile našeho týmu, abychom ten zájem ze strany klientů zvládli."

John Babbage, ředitel a spolumajitel společnosti EUROPA International Externí odkaz

nahoru

www.wendell.cz Externí odkazWendell Electronics

ÚExterní odkaz na web firmy Wendell - otevře se v novém okně

Informační architektura, copywriting (čeština, angličtina), optimalizace pro vyhledávače

Tomu všemu ale také předcházelo vypracování základní marketingové strategie.

Jakmile se firma Wendell Electronics, a.s. přestala považovat za "výrobní závod" specializující se na osazování DPS (desek s plošnými spoji) Externí odkaz, ale (zcela správně) za firmu poskytující služby v oblasti eletrotechnické výroby, informační architektura webu se jakoby vyloupla sama.

Výsledek hledání na Google.com – klíčové slovo osazování DPS Externí odkaz

Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo osazování DPS Externí odkaz

Svého mistra v oboru jsme našli

"Až s odstupen času a velkým překvapením zjišťujeme, jak propracovaným procesem a náročným řemeslem jsou dobré webové stránky. Jsme rádi, že jsme svého mistra v tomto oboru našli."

Pavel Švec, ředitel Wendell Electronics, a.s. Externí odkaz

nahoru

www.evinka.com Externí odkazMax Bauer Publishing

ÚExterní odkaz na web firmy Wendell - otevře se v novém okně

Projekt Evinka.com

Informační architektura, copywriting (čeština, angličtina), optimalizace pro vyhledávače

Stránky o porcelánových panenkách byly hotové, na první pohled pěkné, kód přehledný.

Bylo jen třeba trochu zjednodušit strukturu, usnadnit prohlížení kolekce porcelánových panenek, napsat více textu a především optimalizovat pro vyhledávače.

Konkurence byla dle očekávání v češtině nejmenší (Porcelánové panenky), v němčině střední (Porzellanpuppen) a v Angličtině vysoká (Collectible porcelain dolls). Relevantní návštěvnost v prvním a druhém měsíci po optimalizaci stoupla o 300% resp. 500%.

Výsledek hledání na Google.com – klíčové slovo Porcelánové panenky Externí odkaz

Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo Porcelánové panenky Externí odkaz

Za poměrně krátký čas se naše stránky dostaly na první místa

"Spolupráce se společností SiteLab pro nás, jako pro začínající internetový obchod, znamenala především úsporu času, prostředků a získání znalostí o prostředí vyhledávačů a internetu vůbec. Za poměrně krátký čas se naše stránky dostaly na první místa při vyhledávání porcelánových panenek, což by nám vlastními silami trvalo řadu měsíců a srovnatelný výsledek by přitom nebyl zaručen. Vedle toho se nám podařilo stránky optimalizovat a celkově jejich vzhled zlepšit."

Tomáš Fošenbauer, marketingový ředitel porcelánové panenky Evinka.com Externí odkaz

nahoru

www.ualev.com Externí odkazUmělecká agentura LEV

Externí odkaz na web umělecké agentury LEV - otevře se v novém okně

Optimalizace pro vyhledávače

Z dynamických stránek se po optimalizaci nakonec staly statické a tak část energie spolkly "ruční práce".

Efekt se však dostavil a to i přes mírně omezený rozpočet, který Umělecká agentura LEV na optimalizaci svého webu pro vyhledávače měla k dispozici.

Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo ohňostrojné práce Externí odkaz

Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo kulisy Externí odkaz

Investice se určitě vyplatila

"Nechtěl jsem se unáhlit s psaním referencí dokud nebylo vše důkladně prověřeno časem. Dnes můžu říct, že vaše práce nám velmi prospěla. Výrazně se znásobila návštěvnost stránek a s tím zároveň poptávka po našich produktech. Investice se určitě vyplatila. "

Vít Pavera, www.ualev.com Externí odkaz

Ikona tiskárnyTisknout (stránka se zformátuje pro tisk a vytiskne)

© Copyright 2002 - 2006 Lukáš Vodička (www.sitelab.cz) - Všechna práva vyhrazena.