Návrat na domovskou stránku
internet marketing

Zlepšíme efektivnost Vašeho webu
sitelab.cz-> Úspěch na internetu-> Efektivní reklamní kampaně

Efektivní reklamní kampaně

Jak poznáte, že je vaše reklamní kampaň efektivní?

Loga společností zprostředkovávajících reklamu n ainternetu

"Přeci jednoduše", zřejmě odpovíte, "tehdy, když mi přinese více než do ní vložím."

Ano, na reklamu je možné pohlížet jako na formu investice.

Ale ruku na srdce, víte jak přesně se vám zhodnotila investice do té barevné půlstrany v odborném měsíčníku (kde vám poskytli tak významnou slevu (protože jste jim poskytli na testování cosi a ještě něco))? Ješte nevíte, protože se vám stále zřejmě hodnotí (čtenáři stále čtou, že)? Že je to zároveň branding? Hmm.

Ó, tak pardon omlouváme se za neomalenost, my jsme totiž zvyklí úspěšnost marketingových kampaní přesně měřit a na řeči o "soft" stránkách reklamy přiliš nedbáme.

Úspěch reklamních kampaní proto hodnotíme pouze přesně a to dle vzorce:

Efektivita kampaně (přesně) =
zisk díky kampani (přesně) / náklady na kampaň (přesně)

Zvládnete vést internetové reklamní kampaně efektivně sami?

O našich službách v této oblasti se dozvíte v části Vedení reklamních kampaní v sekci služby.

Předběžný zájem o spolupráci

Máte-li předběžný zájem o spolupráci v oblasti vedení efektivních reklamních kampaní, vyplňte prosím tento formulář:

Zájem o vedení efektivních reklamních kampaní


nutné vyplnit


nutné vyplnit



Máte-li kromě vedení efektivních reklamních kampaní zájem i o služby z dalších oblastí nutných pro úspěch na internetu, zatrhněte prosím příslušný čtvereček:

Optimalizace pro vyhledávače

Snadná použitelnost (včetně přístupnosti)

Vhodná stylistika (copywriting)

Užitečný obsah (informační architektura)


Opište kód: opište prosím kód, který vidíte na tomto obrázku

Ikona tiskárnyTisknout (stránka se zformátuje pro tisk a vytiskne)

© Copyright 2002 - 2006 Lukáš Vodička (www.sitelab.cz) - Všechna práva vyhrazena.