Návrat na domovskou stránku
internet marketing

Zlepšíme efektivnost Vašeho webu
sitelab.cz-> Úspěch na internetu-> Vhodná stylistika

Vhodná stylistika (copywriting)

Je zajímavé pozorovat jak malé záměny jednoho slova za jiné, nebo mírné přesuny vět ohromně ovlivňují to, na jaký výrobek, nebo službu se v rámci Vašich stránek soustřeďuje pozornost návštěvníků.
Ron Mayer, InterVideo

Co to je?

Lidé si neberou počítač do postele, aby si před spaním přečetli pár zajímavých stránek.

Stylistika (přesněji "copywriting") vhodná pro web je jednak přízpůsobena tomu, jakým způsobem lidé čtou webové stránky a informace z počítače obecně, jednak počítá s faktem, že na Internetu je velmi snadné provést změnu, a riziko ztráty (odchodu) návštěvníka je velmi vysoké.

Co Vám to přinese

  • zvýšení pozornosti a zaujetí návštěvníků
  • vyvolání touhy návštěvníků po Vašich výrobcích a službách
  • přesvědčení návštěvníků k akci
  • zvýšení důvěry návštěvníků ve Vaši firmu, Vaše služby, či výrobky
  • zvýšení konverzního poměru
  • snížení nákladů na získání zákazníka

Co pro Vás může udělat Sitelab

  • Provedeme kontrolu přesvědčivosti textů Vašeho webu.
  • Upozorníme Vás na místa, kde pozornost návštěvníků ztrácíte.
  • Připravíme pro Vás návrhy textů, které návštěvníky zaujmou, a přesvědčí je, aby se stali Vašimi zákazníky.

Jak si stojíte?

Pokud si nejste jisti, zda jsou Vaše stránky z hlediska přesvěčivosti stylistiky v pořádku, zkuste si odpovědět na následující otázky:

  • Zaujme stránka pozornost návštěvníka okamžitě - přibližně do osmi sekund? Dokáže návštěvník vnímat relevanci stránky ve vztahu k vyřešení svých problémů a potřeb?
  • Stimuluje stránka návštěvníkův zájem a posiluje jeho vědomí, že je na správném místě? Říká jasně, že Vaše řešení patří mezi ta nejrelevantnější a nejužitečnější?
  • Vyvolává stránka touhu k další akci (kliknutí, zavolání, poslání e-mailu) a zjišťování podrobností? Zapojuje návštěvníkovu představivost a vyvolává v něm pocit, že Vaším řešením pro sebe něco získá?
  • Je mu na první pohled zřejmé, jak má takovou akci provést, a je to pro něj snadné? Žádáte ho, aby takovou akci provedl? Dáváte mu dostatek podstatných informací v okamžiku, kdy by měl akci provést, tak, aby ji prováděl s důvěrou?
  • Poté, co návštěvník akci provede, dostane (na další stránce, v emailové odpovědi...) přesně to, co chtěl a jak to chtěl?

Užitečné informace

Máte-li zájem o zlepšení stylistiky Vašich webových stránek, jednoduše pošlete e-mail na adresu lukas.vodicka@sitelab.cz nebo volejte 777 254 927.

Ceny za služby spojené se zlepšením stylistiky (a tím přesvědčivosti) Vašich webových stránek najdete v ceníku služeb.

O rozsahu a způsobu spolupráce se více dozvíte v části Služby - Stylistika.

Pokud máte chuť se nad tématem vhodná stylistika více zamyslet, pročtěte si následující části:

Pro snadnou navigaci využjte nabídku menu v levém sloupci.

Předběžný zájem o spolupráci

Máte-li předběžný zájem o spolupráci v oblasti vhodné stylistiky, (webový copywriting) vyplňte prosím tento formulář:

Zájem o vhodnou stylistiku (webový copywriting)


nutné vyplnit


nutné vyplnit



Máte-li kromě webového copywritingu zájem i o služby z dalších oblastí nutných pro úspěch na internetu, zatrhněte prosím příslušný čtvereček:


Opište kód: opište prosím kód, který vidíte na tomto obrázku

Ikona tiskárnyTisknout (stránka se zformátuje pro tisk a vytiskne)

© Copyright 2002 - 2006 Lukáš Vodička (www.sitelab.cz) - Všechna práva vyhrazena.