Vhodná stylistika (copywriting)
Je zajímavé pozorovat jak malé záměny jednoho slova za jiné, nebo mírné přesuny vět ohromně ovlivňují to, na jaký výrobek, nebo službu se v rámci Vašich stránek soustřeďuje pozornost návštěvníků.
Ron Mayer, InterVideo
Co to je?
Lidé si neberou počítač do postele, aby si před spaním přečetli pár zajímavých stránek.
Stylistika (přesněji "copywriting") vhodná pro web je jednak přízpůsobena tomu, jakým způsobem lidé čtou webové stránky a informace z počítače obecně, jednak počítá s faktem, že na Internetu je velmi snadné provést změnu, a riziko ztráty (odchodu) návštěvníka je velmi vysoké.
Co Vám to přinese
- zvýšení pozornosti a zaujetí návštěvníků
- vyvolání touhy návštěvníků po Vašich výrobcích a službách
- přesvědčení návštěvníků k akci
- zvýšení důvěry návštěvníků ve Vaši firmu, Vaše služby, či výrobky
- zvýšení konverzního poměru
- snížení nákladů na získání zákazníka
Co pro Vás může udělat Sitelab
- Provedeme kontrolu přesvědčivosti textů Vašeho webu.
- Upozorníme Vás na místa, kde pozornost návštěvníků ztrácíte.
- Připravíme pro Vás návrhy textů, které návštěvníky zaujmou, a přesvědčí je, aby se stali Vašimi zákazníky.
Jak si stojíte?
Pokud si nejste jisti, zda jsou Vaše stránky z hlediska přesvěčivosti stylistiky v pořádku, zkuste si odpovědět na následující otázky:
- Zaujme stránka pozornost návštěvníka okamžitě - přibližně do osmi sekund? Dokáže návštěvník vnímat relevanci stránky ve vztahu k vyřešení svých problémů a potřeb?
- Stimuluje stránka návštěvníkův zájem a posiluje jeho vědomí, že je na správném místě? Říká jasně, že Vaše řešení patří mezi ta nejrelevantnější a nejužitečnější?
- Vyvolává stránka touhu k další akci (kliknutí, zavolání, poslání e-mailu) a zjišťování podrobností? Zapojuje návštěvníkovu představivost a vyvolává v něm pocit, že Vaším řešením pro sebe něco získá?
- Je mu na první pohled zřejmé, jak má takovou akci provést, a je to pro něj snadné? Žádáte ho, aby takovou akci provedl? Dáváte mu dostatek podstatných informací v okamžiku, kdy by měl akci provést, tak, aby ji prováděl s důvěrou?
- Poté, co návštěvník akci provede, dostane (na další stránce, v emailové odpovědi...) přesně to, co chtěl a jak to chtěl?
Užitečné informace
Máte-li zájem o zlepšení stylistiky Vašich webových stránek, jednoduše pošlete e-mail na adresu lukas.vodicka@sitelab.cz nebo volejte 777 254 927.
Ceny za služby spojené se zlepšením stylistiky (a tím přesvědčivosti) Vašich webových stránek najdete v ceníku služeb.
O rozsahu a způsobu spolupráce se více dozvíte v části Služby - Stylistika.
Pokud máte chuť se nad tématem vhodná stylistika více zamyslet, pročtěte si následující části:
- Historický omyl
Proč se firmy mýlí, pokud si myslí, že mohou určovat styl a etiketu on-line komunikace. - Proč je lineární styl nepoužitelný?
Obrazovka versus papír, brožura versus webové stránky. - Kde končí www projekt?
E-mailová komunikace a webový projekt. Lze je od sebe oddělit?
Pro snadnou navigaci využjte nabídku menu v levém sloupci.
Předběžný zájem o spolupráci
Máte-li předběžný zájem o spolupráci v oblasti vhodné stylistiky, (webový copywriting) vyplňte prosím tento formulář: